Konference Forum Media představí špičky tuzemského i zahraničního marketingu, reklamy a médií

Největší tuzemská konference o světě reklamy, médií a marketingu Forum Media se letos poprvé uskuteční ve spojení s PR Summitem a konferencí Effie. Světoví i čeští lídři se podělí o zkušenosti z toho, jak museli změnit komunikaci a marketing svých značek kvůli pandemii. 

Největší oborová konference, na které diváci potkají světová esa marketingu, reklamy, PR a médií v jediný den a naživo, se uskuteční 11. listopadu v O2 universum. Špičkové osobnosti světových a českých médií budou mluvit o tom, jak fenomén fake news a informační války převrátil naruby způsob práce médií a ovlivnil konzumaci informací. Marketingoví šéfové a kreativní lídři představí téměř dvě desítky případových studií tuzemských i světových značek, včetně kampaní, které výrazně zahýbaly veřejným prostorem.

Ze zahraničních řečníků například vystoupí: 

Michael Conrad, ex-Vice Chairman & Global Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide (Švýcarsko) – spoluzakladatel legendární Berlin School of Creative Leadership přijde s doporučeními, jak zvyšovat kvalitu kreativního vedení.

Timo Lumme, Television & Marketing Director, International Olympic Committee (Švýcarsko) – se podělí o zkušenosti z budování partnerství se světovými značkami v digitálním věku.

Adrian Botan, Chief Creative Officer, McCann Europe – jeden z nejvýraznějších evropských kreativních lídrů odhalí příběh jedné z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších kampaní pro znevýhodněné lidi v historii reklamy.

Juan Señor, President, Innovation Media (UK) – si položí otázku: Proč fake news zachránily žurnalistiku – a co to znamená pro značky a spotřebitele.

Rich Leigh, zakladatel, Radioactive PR (UK) – bourač mýtů o PR označovaný za nejvlivnější PR osobnost Twitteru ukáže, jak úspěšně digitálně měřit účinnost PR kampaní.

Ben Guerin, zakladatel, Topham Guerin (Nový Zéland) – mimo jiné pomohl Borisi Johnsonovi vyhrát volby a pohovoří o tom, jak porozumění digitálním technologiím mění politické prostředí a jak spravovat svou digitální reputaci.

Alexander Wrabetz, Director General, ORF (Rakousko) – ukáže, jak se média veřejné služby mohou vyrovnat se změnou způsobu konzumace, která souvisí se zrychlujícím se nástupem nových digitálních médií.

Matt Stearns, Senior Vice President & Head of External Communications, UnitedHealth Group (USA) – se podělí o ponaučení, která přinesla bezprecedentní pandemická krize doprovázená nutností řešit otázky rovnoprávnosti a inkluze jedné z předních společností v oblasti zdravotní péče v USA.

Mark Tungate, publicista a Editorial Director, Epica Awards (Francie) – s využitím praktických příkladů a vtipných historek ze své třicetileté kariéry v tištěných i digitálních médiích zkoumá minulost, současnost i budoucnost tisku.

Více informací o všech řečnících a celém programu najdete na www.forummedia.cz, kde si můžete zakoupit i vstupenky.

sinfin.digital