Konference Forum Media představí špičky tuzemského i zahraničního marketingu, reklamy a médií

Největší tuzemská konference o světě reklamy, médií a marketingu Forum Media se letos poprvé uskuteční ve spojení s PR Summitem a konferencí Effie. Světoví i čeští lídři se podělí o zkušenosti z toho, jak museli změnit komunikaci a marketing svých značek kvůli pandemii. 

Největší oborová konference, na které diváci potkají světová esa marketingu, reklamy, PR a médií v jediný den a naživo, se uskuteční 11. listopadu v O2 universum. Špičkové osobnosti světových a českých médií budou mluvit o tom, jak fenomén fake news a informační války převrátil naruby způsob práce médií a ovlivnil konzumaci informací. Marketingoví šéfové a kreativní lídři představí téměř dvě desítky případových studií tuzemských i světových značek, včetně kampaní, které výrazně zahýbaly veřejným prostorem.

Ze zahraničních řečníků například vystoupí: 

Michael Conrad, ex-Vice Chairman & Global Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide (Švýcarsko) – spoluzakladatel legendární Berlin School of Creative Leadership přijde s doporučeními, jak zvyšovat kvalitu kreativního vedení.

Timo Lumme, Television & Marketing Director, International Olympic Committee (Švýcarsko) – se podělí o zkušenosti z budování partnerství se světovými značkami v digitálním věku.

Adrian Botan, Chief Creative Officer, McCann Europe – jeden z nejvýraznějších evropských kreativních lídrů odhalí příběh jedné z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších kampaní pro znevýhodněné lidi v historii reklamy.

Juan Señor, President, Innovation Media (UK) – si položí otázku: Proč fake news zachránily žurnalistiku – a co to znamená pro značky a spotřebitele.

Rich Leigh, zakladatel, Radioactive PR (UK) – bourač mýtů o PR označovaný za nejvlivnější PR osobnost Twitteru ukáže, jak úspěšně digitálně měřit účinnost PR kampaní.

Ben Guerin, zakladatel, Topham Guerin (Nový Zéland) – mimo jiné pomohl Borisi Johnsonovi vyhrát volby a pohovoří o tom, jak porozumění digitálním technologiím mění politické prostředí a jak spravovat svou digitální reputaci.

Alexander Wrabetz, Director General, ORF (Rakousko) – ukáže, jak se média veřejné služby mohou vyrovnat se změnou způsobu konzumace, která souvisí se zrychlujícím se nástupem nových digitálních médií.

Matt Stearns, Senior Vice President & Head of External Communications, UnitedHealth Group (USA) – se podělí o ponaučení, která přinesla bezprecedentní pandemická krize doprovázená nutností řešit otázky rovnoprávnosti a inkluze jedné z předních společností v oblasti zdravotní péče v USA.

Mark Tungate, publicista a Editorial Director, Epica Awards (Francie) – s využitím praktických příkladů a vtipných historek ze své třicetileté kariéry v tištěných i digitálních médiích zkoumá minulost, současnost i budoucnost tisku.

Více informací o všech řečnících a celém programu najdete na www.forummedia.cz, kde si můžete zakoupit i vstupenky.

Proč chápeme situaci na Ukrajině špatně, proč nejde ani tak o Rusko a proč je Německo ochotné obětovat vše jen kvůli jednomu cíli

Michal Půr

KOMENTÁŘ MICHALA PŮRA | Možná jste zaznamenali velmi nešikovné vyjádření amerického prezidenta Joea Bidena, které se týkalo situace na Ukrajině. „Záleží na tom, co (Rusko, pozn. red.) udělá. Jedna věc je, pokud to bude menší vpád a my se budeme dohadovat o tom, co dělat anebo nedělat. Ale pokud skutečně udělají to, co jsou schopni udělat se silami shromážděnými na hranicích, pokud dále napadnou Ukrajinu, bude to pro Rusko katastrofa,“ řekl a okamžitě vyvolal bouři napříč Evropou a zejména pak v Kyjevě.  Washington nicméně výrok o „menším vpádu“ rychle korigoval, lze tak předpokládat, že se Biden opět velmi nešikovně vyjádřil. Ve skutečnosti ovšem tato epizoda není příliš důležitá. Daleko důležitější je, že stále zjevně nechápeme, co je na Ukrajině v sázce.

Přečíst celý článek
sinfin.digital