Volby přikovaly diváky k televizi. Události ČT se přiblížily rekordu

ČTK, lup

Nedělní hlavní zpravodajskou relaci Události na závěr volebního víkendu sledovalo na ČT1 a ČT24 v průměru 1,347 milionu diváků, což je druhý nejlepší výsledek letošního roku po novoročním vydání Událostí. Vyplývá to z údajů České televize. Události měly podíl na sledovanosti 34,4 procenta.

Nedělní polední Otázky Václava Moravce na ČT1 a ČT24 pak vidělo 697.000 diváků a staly se tak nejsledovanějšími OVM od února 2014. Vydání Newsroomu bylo nejsledovanějším v jeho téměř tříleté historii.

Vznik koalice bude extrémně obtížný, varuje Pehe. Očekává menšinovou vládu ANO

V sobotu se na volební vysílání na ČT24 od 13:30 do 18:59 hodin dívalo v průměru 816.000 diváků starších 15 let. To bylo téměř 37 procent diváků s puštěnou televizí. Nejsledovanějším úsekem volebního dne byla tzv. zpravodajská hodina. Mezi 19:00 a 20:00 večer se na ČT1 a ČT24 dívalo přes 1,3 milionu diváků.

3735952:article:true:true:true

Sobotní večerní debatu lídrů vítězných stran od 20:30 sledovalo na ČT průměrně 463.000 diváků. Konkurenční pořad Duel Jaromíra Soukupa na TV Barrandov v průměru vidělo v sobotu 239.000 lidí, nedělní opakování 107.000.

Hnutí ANO už navrhlo změny v jednání Sněmovny. Chtějí kratší přestávky a omezení řečníků

Volební vysílání v sobotu na Nově od 13:00 hodin do závěrečné znělky Televizních novin měl mezi diváky staršími 15 let podíl 15 procent. V širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 360.000 diváků.

Zprávy FTV Prima v sobotu sledovalo 477.000 diváků, nedělní Partii si pustilo 280.000 diváků a večerní Zprávy na Primě si nenechalo ujít 764.000 diváků. Oba tyto pořady měly nejvyšší sledovanost v letošní podzimní sezóně.

SDÍLET
sinfin.digital