Články odjinud

Únik dopravním zácpám je jednodušší, než si myslíte. Tříkolový skútr může být řešením

Únik dopravním zácpám je jednodušší, než si myslíte. Tříkolový skútr může být řešením

Zatímco tříkolové skútry jsou u nás stále spíše exotickým jevem, patří ve městě lásky Paříži ke standardnímu způsobu dopravy. Kromě slabosti Francouzů pro avantgardní design je jedním z hlavních důvodů i to, že Piaggio MP3 lze řídit s řidičským oprávněním třídy B a vyřeší každodenní problémy se zácpami i parkováním.

První tříkolový skútr

Když Piaggio v roce 2006 představil první tříkolový skútr, mnoho motoristických novinářů nevěřilo vlastním očím. Tříkolka, která má díky paralelnímu zavěšení předních kol jízdní vlastnosti jako motocykl, ale může se řídit bez motocyklového řidičáku? … Taky bylo prodáno více než 150.000 MP3 na celém světě. Konkurenční společnosti časem zjistily, že koncept třech kol má slibnou budoucnost a přišly s vlastními modely skútrů jejichž koncept je založen na MP3.

Faktem je, že třetí kolo přináší větší trakci a tím větší bezpečnost, zejména na mokrých cestách nebo na štěrku. Snad nejdůležitější výhoda je skutečně to, že MP3 je určen pro řidiče, kteří mají jen řidičské oprávnění skupiny B. Modely MP3 LT mají stejně jako automobily, integrovanou nožní a ruční brzdu.

Celý článek najdete na Auto.cz

 

Články odjinud