Články odjinud

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců

Snahy firem o udržitelnost začínají u jejich vlastních zaměstnanců
 

Aby se firemní cíle v oblasti udržitelnosti a sociální odpovědnosti staly realitou, musí společnosti zapojit do svých aktivit úplně každého, zaměstnanci počínaje. Zodpovědné společnosti pobízejí své zaměstnance, aby mysleli v souladu s principy udržitelného rozvoje a praktikovali je při jejich každodenní práci.

Toto je případ i společnosti Procter & Gamble, která díky svým programům pokračuje ve svém závazku přistupovat ke svému okolí zodpovědně všude tam, kde působí. Ve svých projektech se P&G zaměřuje na zlepšování zdraví a hygieny a zprostředkovává lidem v nouzi útulný domov. P&G chce angažovat co nejvíce ze svých zaměstnanců, edukovat je a podporovat jejich nápady v oblasti udržitelnosti. Zaměstnanci jsou po celém světě zapojováni do nejrůznějších iniciativ, které se přímo netýkají provozu, ale vylepšují vliv firmy na životní prostředí.

autor: Procter and Gamble

„Firemní dobrovolnictví se v posledních letech stává neodmyslitelnou součástí politiky odpovědných firem, kterým není lhostejné prostředí a lidé za branami jejich podniku. Z našich zkušeností coby největší firemní dobrovolnické platformy u nás, pomáhá zapojení zaměstnanců do vnějších aktivit firmy a dobrovolnických programů nejenom tam, kde je pomoc skutečně potřeba, ale také rozvíjí zaměstnance i jejich vztah k firmě, ve které pracují,“ říká Dominika Herdová, manažerka programů CSR a firemního dobrovolnictví z Byznysu pro společnost. „Těší nás, že se zaměstnanci P&G účastní pravidelně firemního dobrovolnického dne Give & Gain Day a společně s dalšími firmami umožní svým zaměstnancům pomoct dobročinným organizacím s jejich činností,“ dodala.

autor: Procter and Gamble

Od té doby, co firma P&G působí v České republice, nepřetržitě podporuje obyvatele Rakovníku, kde se vyrábí produkty jako je Jar, Lenor nebo Ariel. Společnost přispívá ke kvalitě života místního obyvatelstva nejen zapojením svých zaměstnanců do projektu Give & Gain Day, ale také tím, že se podílí na ochraně životního prostředí. Společnost P&G jde i za hranice lokální podpory – s Českým červeným křížem podporuje děti v nouzi nebo lidi postižené přírodními katastrofami, jako jsou povodně, a to na národní úrovni. 

„Cílem našich aktivit je podporovat rodiny v nouzi a udělat jejich životy o něco lepší. Zapojením do iniciativy Give & Gain Day usilujeme o zkvalitnění prostředí, ve kterém rodiny žijí, a zajištění zdravého vývoje dětí,“ uvedla Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud