Žádost o Pražský voucher zvládne připravit každý | info.cz

Články odjinud

Žádost o Pražský voucher zvládne připravit každý

Žádost o Pražský voucher zvládne připravit každý
 
Prezentace klienta - 29. listopadu 2018 • 00:00

Založili jste si před nedávnem firmu? Sídlíte v Praze? Zaměstnáváte méně než 250 lidí a váš roční obrat není vyšší než 50 milionů eur? Pokud jste odpověděli vždy kladně, máme pro vás poslední otázku: „Chtěli byste, aby vám někdo proplatil až 85 % z částky, kterou zaplatíte za kreativní služby sloužící k propagaci vaší firmy? Pořád ano? Tak čtěte dál, tohle vás bude zajímat.

Žádost o Pražský voucher zvládne připravit každýŽádost o Pražský voucher zvládne připravit každýautor: Magistrát hlavního města Prahy

Mirek s kolegy provozují cestovatelský portál Zaletsi.cz, který vám mimo jiné umí vyhledat nejlevnější letenky na trhu. Elán a nápady jim nechybí. Teď ještě, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí. Oblast reklamy a propagace je v dnešní době docela labyrint, který je lepší nechat odborníkům. Dobrá investice, která ale samozřejmě něco stojí. Proto zbystřil, když se dozvěděl o dotačním programu Pražský voucher

„O možnosti získání dotace z Pražského voucheru nám říkal můj známý, který na tento projekt narazil. Po bližším prostudování podmínek jsme zjistili, že jsme vhodným uchazečem, že projekt přesně odpovídá našim potřebám a že bychom se o získání dotace mohli pokusit,“ popisuje. 

K úspěšnému konci si nyní potřeboval ujasnit a vyřešit dvě věci:

1. Sepsat projekt týkající se propagace jeho firmy, který bude natolik dobrý, že hodnocením úspěšně projde a získá peníze. 

„Náš schválený projekt se týká nové mobilní aplikace, která by měla navázat na zcela nový web, který budeme v nejbližší době postupně nasazovat. Tyto nové webové stránky budou obsahovat řadu nových funkcionalit a je pro nás důležité, aby s nimi nová mobilní aplikace uměla pracovat,“ vysvětluje Mirek. 

Mirek s kolegy provozují cestovatelský portál Zaletsi.czMirek s kolegy provozují cestovatelský portál Zaletsi.czautor: Magistrát hlavního města Prahy

2. Zvolit si dodavatele neboli toho, jehož služby vám voucher na kreativní služby pomůže zafinancovat. Tak jako v případě Zaletsi je běžnou praxí, že vaše volba padne na dodavatele, se kterým už třeba spolupracujete a máte s ním dobré zkušenosti. 

„Zvolili jsme vlastního dodavatele, se kterým jsme již v minulosti pracovali na jiném projektu a se kterým jsme měli výborné zkušenosti. S touto společností jsme se domluvili, že požádají o zařazení na white-list, a po schválení jejich žádosti ze strany Magistrátu hl. m. Prahy jsme podali žádost o dotaci,“ doplňuje Mirek.  

Podmínkou je tedy to, aby váš partner splnil požadavky na kvalitu a byl zapsán na takzvaném white-listu – stále se rozšiřujícím seznamu dodavatelů, kteří v oblasti kreativních služeb již prokázali svou fundovanost. Podmínky naleznete na webových stránkách voucheru na kreativní služby.  

Kvalitní projekt a spolehlivého dodavatele tedy Mirek měl. Mohl tudíž připravit žádost o voucher na kreativní služby. Pravidla jsou jednoduchá, nicméně rozumíme tomu, že v kontextu dotací můžete mít strach z přílišného papírování. S Pražským voucherem ale funguje vše elektronicky. Stejně jako Mirek zjistíte, že podat žádost o dotaci je v tomto případě opravdu snadné

„Přípravě projektu pro podání žádosti o dotaci jsme věnovali pouze několik dní práce, což s ohledem na získanou částku zpětně považujeme za skvěle investovaný čas, který naší společnosti významně pomůže v dalším rozvoji. Nechci říkat, že kvalitní zpracování projektu je vyloženě triviální, ale při troše snahy je zvládne každý.“ 

autor: Magistrát hlavního města Prahy

Pokud budete tápat, nebojte se – Magistrát hl. m. Prahy vás v tom samotné nenechá! Jeho specialisté jsou vám v případě nejasností a otázek ke zpracování a podání vašeho projektu k dispozici. Spoustu cenných informací naleznete také na webu www.prazskyvoucher.cz v sekci internetové vzdělávací centrum. Mirek ve spolupráci s kolegy zvládl veškerou přípravu sám, a tak s pražským magistrátem komunikoval jen ohledně schválení svého dodavatele na white-list. 

„Komunikace probíhala výborně, obratem jsme získali e-mailem zprávu k zařazení našeho dodavatele na white-list a k možnosti žádost o dotaci podat,“ popisuje na závěr.  

Co vy? Jdete do toho také? Sledujte webové stránky www.prazskyvoucher.cz, ať vám neunikne informace o spuštění výzev nebo se rovnou zaregistrujte k odběru novinek.

A ještě něco: Moc rozhodnutí neodkládejte – balík peněz totiž není bezedný. 

Tento článek je součástí mediální podpory projektu Pražský voucher, jedinečného programu na podporu malých a středních podnikatelů v Praze, který je financován Magistrátem hlavního města Prahy a z fondů EU.

LogoLogoautor: Magistrát hlavního města Prahy

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud