Rusové se pokusili manipulovat veřejným míněním. Zfalšovali kvůli tomu britský deník Guardian

vkr

Rusko dokazuje, že své pokusy o manipulaci evropským veřejným míněním míní naprosto vážně. Reportéři investigativního portálu The Stern Facts totiž popsali, jak mistři ruské propagandy zfalšovali adresu internetové stránky britského deníku The Guardian a umístili na ní rozhovor, který podporoval ruské zájmy. 

To, že se nyní v euroatlantickém prostoru nekonají žádné prezidentské volby ještě neznamená, že by si tamní státy mohly oddechnout od ruské propagandy. Její barvitou manifestaci totiž během víkendu zachytili novináři investigativního magazínu Stern Facts. Krátce poté, co byli objeveni, Rusové svůj článek z internetu stáhli.

Deset nezodpovězených otázek o ruském vlivu v Česku. Komentář Jakuba Jandy

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital