Soukupovy útoky na Českou televizi narazily. Po TV Barrandov už jde vysílací rada

ČTK

lup

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení s provozovatelem TV Barrandov kvůli pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa na téma hospodaření České televize. Nebyl vyvážený a prezentoval jen názor jedné strany, oznámila dnes rada v tiskové zprávě.

"V pořadu byl na značné ploše prezentován výhradně názor jediného účinkujícího na téma pořadu, aniž by byl dán prostor pro oponentní názor. Neposkytl tedy objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů," uvedla rada.

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital