Bývalí klienti Sberbank reklamují částky, které jim vyplácí garanční fond

Někteří bývalí klienti Sberbank dostávají prostřednictvím Garančního systému finančního trhu (GSFT) více peněz, než kolik údajně odpovídalo jejich reálnému zůstatku na účtech. Pro INFO.CZ to potvrdila ředitelka instituce Renáta Kadlecová s tím, že se na ni takto obracejí jednotky klientů denně. Za chybou může být údajně nefunkční online bankovnictví banky. 

Podle ředitelky Garančního systému finančního trhu Renáty Kadlecové se na instituci obracejí bývalí klienti Sberbank, kterým nesedí vyplácené částky. Reklamují, že jsou vyplácené částky příliš nízké, ale i příliš vysoké. „Obrací se na nás jednotky klientů denně s tím, že si náhradu odmítli převzít, protože podle jejich záznamů byla odměna vyšší, než jejich zústatek na účtu Sberbank,“ uvedla Kadlecová. 

Vysvětlením je podle Kadlecové údajně nefunkční internetové bankovnictví Sberbank, které má chybně ukazovat zůstatky klientů. INFO.CZ se s tiskovými zástupci banky či s managementem nepodařilo spojit, abychom tuto informaci potvrdili. 

Zbytek textu je pro předplatitele
dále se dočtete:
  • Jaké je vysvětlení rozdílných zůstatků?
  • Kolik peněz již GSFT bývalým klientům Sberbank vyplatil?
sinfin.digital