V médiích pracuje přes deset let. Během studií brněnských mediálních studií a žurnalistiky a politologie začínal v bulvárním deníku Aha!, poté byl několik let součástí ekonomické redakce tiskové agentury Mediafax a následně psal o komerční komunikaci v týdeníku Marketing&Media. V Info.cz má na starosti mediální a byznysová témata.

Nejnovější příspěvky

Jestli chcete lépe pochopit #změny, kterými televizní trh nyní prochází, dejte si long-readový #rozhovor s ředitelem CME Didierem Stoesselem. O prémiovém videu, Netflixu, reklamě i konkurenci. O tom, jak dostat Novu zpět na výsluní, via @infocz_web https://t.co/rEeVdsydYI
#VelkySkok Nový týden, nový newsletter. Souhrn toho nejdůležitějšího, co se v posledních sedmi dnech odehrálo v plynárenském byznysu vždy v pondělí v plné verzi v newsletteru, v úterý pak zkráceně i na webu @infocz_web https://t.co/AiP7g5XJJd
„Nic jako neočekávaný či mimořádný zisk nemá v ekonomickém slovníku místo, stejně jako princip, že bychom měli nějaký nadměrný zisk dodaňovat, protože si jej podnikatel údajně nezasloužil,“ říká pro @infocz_web k debatám o windfall tax ekonom @ales_rod https://t.co/M9qTCmEp0o
sinfin.digital