V médiích pracuje přes deset let. Během studií brněnských mediálních studií a žurnalistiky a politologie začínal v bulvárním deníku Aha!, poté byl několik let součástí ekonomické redakce tiskové agentury Mediafax a následně psal o komerční komunikaci v týdeníku Marketing&Media. V Info.cz má na starosti mediální a byznysová témata.

Nejnovější články

Zajímavé, binge shows (vypuštění show najednou namísto v týdenních intervalech), jsou v US razantě na ústupu. Soutěž o diváka už není tolik mezi linear tv vs. nonlinear tv, ale mezi nonlinear vs. nonlinear, píše @axios Víc zde: https://t.co/V4bmMKR2P7 https://t.co/ZwSs3bU1JO
#Dotočeno. S top kreativní producentkou Simonou Matáskovou (VyVolení, StarDance, Tvář, SJK,...) řešíme petice za pokračování Ordinace, proč v Česku frčí seriály z lékařského prostředí i jak na nekorektní talk show v hyperkorektní době. Podcast #Kapitola zítra ráno na @infocz_web https://t.co/LsAhWEN6ZX
Jestli se při oslovování odborníků v @infocz_web o něco snažíme, je to mít co největší záběr – a nevolat jednomu konkrétnímu expertovi třikrát do týdne. I proto díky za každou otevřenou databázi odborníků, @amo_cz #PoužívámDatabázi #DatabázeExpertek https://t.co/8HbUgq3K07 https://t.co/MFnmFjEcCl
sinfin.digital