V médiích pracuje přes deset let. Během studií brněnských mediálních studií a žurnalistiky a politologie začínal v bulvárním deníku Aha!, poté byl několik let součástí ekonomické redakce tiskové agentury Mediafax a následně psal o komerční komunikaci v týdeníku Marketing&Media. V Info.cz má na starosti mediální a byznysová témata.

Nejnovější články

Obchody a restaurace otevřou ve čtvrtek, rozhodla vláda. Skončí i noční zákaz vycházení

Včera, 10:17  •  Vojtěch Kristen
Trochu se v debatě @jhamacek a @P_Fiala na @CNNPrima ztrácím v tom, kdo kope za vládu a kdo za opozici... #DaněForTheFuture
Vydavatelství Mladá fronta se v online aukci prodávat nebude. „Je zřejmé, že připravovaný přímý prodej formou transparentní aukce není možný, ... IS proto odvolal další přípravy k samotné realizaci aukce,“ píše v ISIR k plánovanému prodeji vydavatelství MF IS Petra Hýsková.
Klasických zpravodajských zdrojů (jako třeba @infocz_web ) je na @flashnewscz prý méně než 10 procent. Na své timelině ale vidím, že tato minorita generuje většinu obsahu. Ostatně, dělat agregátor založený na zprávách z obecních vývěsek byznysově asi moc smysl nedává...