Jednička venkovní reklamy Big Board se mění ve svébytný mediální dům, po spuštění webu PrahaIN kupuje podíly v Hrotu a Médiáři

BigBoard, největší hráč na tuzemském trhu venkovní reklamy, v posledních měsících roste ve svébytný mediální dům. Firma na začátku roku založila nový metropolitní web PrahaIN, v posledních dvou týdnech pak oznámila další dvě velké mediální akvizice.

BigBoard, největší provozovatel venkovní reklamy v Česku, v posledních měsících výrazně rozšiřuje svůj záběr a stává se z něj svébytný mediální dům. Firma, která dosud provozovala „jen“ lifestylový web Flowee, během letošního roku přišla už se třemi novými mediálními projekty.

První velké entrée přišlo v lednu, kdy BigBoard společně s Praha TV, jejímž je menšinovým vlastníkem, spustil nový metropolitní web PrahaIN. Od něj si, nepřekvapivě, slibuje přinášení zpravodajského obsahu z tuzemské metropole. Ředitel projektu Jan Holoubek, který mimochodem řídí i Parlamentní listy, při startu projektu sliboval pokrytí společenského dění, názorů politiků, dopravní situace a dalších oblastí běžného života. 

V minulých dvou týdnech pak BigBoard oznámil dvě velké akvizice. Minulý týden oznámil koupi 30procentního podílu v byznysovém týdeníku Hrot, který BigBoard odkoupil od stoprocentního vlastníka, společnosti Touzimsky Publishing Jana Veverky. Touzimsky Media, rovněž spojená s Janem Veverkou, vlastní od loňského roku v BigBoardu pětinový podíl. 

sinfin.digital