MetroZoom rozšiřuje počet digitálních CLV v metru, která nabízí mimo jiné i změnu motivu v závislosti na počasí v reálném čase

Prezentace klienta

Společnost MetroZoom, exkluzivní poskytovatel reklamních ploch v pražském metru, nabízí od počátku listopadu již 50 digitálních CLV s možností výběru jednotlivých ploch nebo sítí podle preferencí cílových zákazníků. Dosavadní nabídku tak rozšiřuje o dalších osm kusů, a počet stanic metra, kde jsou digitální CLV k dispozici, se rozrůstá z 24 na 28.

„Naši klienti si tyto moderní nosiče od začátku velmi oblíbili a využívají všech výhod, které nabízejí. Extrémní míra flexibility v nasazování spotů, nulové produkční náklady, změna obsahu v reálném čase nebo nová možnost nasazování spotů podle počasí mezi klienty hodně rezonují a přispívají k vysoké poptávce po těchto digitálních plochách, na kterou chceme reagovat,“ vysvětluje hlavní důvody rozšíření sítě digitálních CLV Michal Tichy, obchodní ředitel MetroZoom.

Od 1. listopadu tak klienti MetroZoom mohou nově využít nejmodernější digitální komunikaci i ve stanicích Háje, Palmovka, Nové Butovice a Letňany. Vzhledem k vysokému zájmu se pak ve stanicích Můstek, Hlavní nádraží, Pankrác a Karlovo náměstí ještě zvyšuje nabídka vždy o jedno nové digitální CLV. Celkem tak digitální CLV pokrývají již 28 stanic metra.


Možnosti využití digitálních CLV v metru

Mezi výhody digitálních CLV patří mimo jiné možnost komunikovat více motivů v rámci jednoho nakoupeného času, flexibilní délka komunikace již od 1 dne, možnost výběru konkrétního digitálního CLV nebo využití některé ze tří ucelených sítí, nasazování a změna spotu v reálném čase, plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan nebo dynamické změny obsahu v závislosti na počasí. Toho ve své kampani využila například pojišťovna Kooperativa. Ta tuto novou technologii od společnosti MetroZoom příznačně využívá ve své aktuální kampani na podporu nové služby, která klienty upozorní na blížící se nepříjemné projevy počasí.

„V rámci kampaňového konceptu ‚Někde tam je‘ se dlouhodobě snažíme připravovat jednotlivé OOH motivy tak, aby reagovaly na konkrétní umístění. Možnost využít toto nové kontextové cílení a dynamickou kreativu spojenou s počasím na digitálních CLV v metru pro podporu naší karty s meteovarování, perfektně zapadalo do našich komunikačních aktivit,“ vysvětluje Daniel Časar, vedoucí Odboru marketingové komunikace Kooperativy.

Kooperativa v kampani real-time reaguje na aktuální počasí, a promuje tak digitální kartu s meteovarováním. Na digitálních CLV v metru se tak každou minutu mění 10vteřinové spoty se slogany jako: Ať máte jasno, venku je zataženo; Kapku to sledujeme, venku prší, nebo Škoda se mračit, venku svítí sluníčko, které se dynamicky mění přesně podle toho, jaké jsou v ten daný moment a v tom daném místě povětrnostní podmínky.


sinfin.digital