Online kasina v kampaních útočí na chudé a závislé. „Je to extrémně účinné,“ říká obchodník

vkr

Zvrácená morálka. Internetová kasina ve svých reklamních kampaních cílí na nízkopříjmové skupiny a na hráče, kteří se ze závislosti na hraní hazardních her již vyléčili, tvrdí nejmenované zdroje britského deníku Guardian. „Data, která získáváme od třetích stran, nám umožňují cílit naše reklamní kampaně velmi precizně,“ tvrdí bývalý marketér sázkových kanceláří. „Nízkopříjmové skupiny byly mezi nejúspěšněji zaměřovanými segmenty,“ dodává. 

Na povrchu online kasin se blyští lákavé pozlátko, ale pod oslnivou září internetových slotů a rulet to hnije. Casina totiž podle všeho při svých reklamních kampaních cílí na ty nejzranitelnější.

Internetová kasina při informacích o údajích svých zákazníků spoléhají buď na takzvané „datové domy,“ které informace o věku, dluzích, příjmech či pojištění dolují a následně předávají takzvaným affiliate společnostem. Ty následně profitují z toho, že tyto klienty doporučí internetovým kasinům, která jim za to vyplácejí podíl z klientovy prohry. Druhý způsob, jak se kasina dostávají k citlivým údajům, je, že je dostanou od spřízněných loterijních firem, kam sázející údaje sami zadají ve vidině rychlých a bezpracných peněz.

„Na základě takto získaných údajů můžeme cílit na specifické skupiny – například na lidi, kteří vydělávají méně než 25 tisíc liber ročně, vlastní kreditní kartu a mají tři děti,“ tvrdí nejmenovaný zdroj deníku Guardian.

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital