Zpátky na výsluní: 6 tradičních českých značek, které se znovu vrátily do nákupních regálů

Info.cz

Mnoho českých značek, které byly na vrcholu slávy v dobách první republiky či hlubokého socialismu neustály nápor kapitalismu a po sametové revoluci dříve či později skončily výrobuNěkteré upadly téměř do zapomnění, ale po čase se naopak vrátily a znovu konkurují zavedeným produktům.

Favorit

Pedro 

Žvýkačka Pedro je dalším symbolem z doby socialistického Československa, ovocnou žvýkačku začal v 70. letech vyrábět podnik Velim a v 80. letech se jí vyrobilo až 900 tun ročně. V 90. letech se oblíbená pochoutka, s chlapečkem v sombréru na obalu, dočkala konce pod vedením koncernu Nestlé. Až nynější majitel práv na značku Pedro, Candy Plus Sweet Factory, otevřel rovnou několik prodejen Pedro, kde nabízí nejen klasickou žvýkačku, ale i lékořicové pendreky a jiné cukrovinky. 

Praga 

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital