Babiš naplňuje celou abecedu marketingu. Volby ale nevyhraje a Piráti prohrají, říká Topolánek

Za nejlepšího v marketingu se Andrej Babiš sám označuje poměrně pravidelně. Podle Mirka Topolánka Babiš dokonce naplňuje celou abecedu marketingu. „Arogance, Bagatelizace, Cynismus, Denunciace, a na konci pak Úkrok stranou, Vrtění psem a to vede k finále v podobě Zúčtování se ztroskotanci a zaprodanci a zametání stop,“ Glosuje Topolánek s tím, že za onen úkrok stranou by v Babišově případě šla považovat například sázka na moravskoslezského hejtmana Ivo Vondráka. Ani marketingové prvenství ale podle Topolánka Babišovi nepomůže. „Babiš volby prohraje a Piráti je nevyhrají,“ říká Topolánek.

V nové epizodě Topol Show Mirek Topolánek hodnotí i přístup lidí a politiků k tornádu na jižní Moravě, stejně jako přístup ke kauze „českého George Floyda“ v Teplicích. Jak by se politici měli v podobných případech chovat? Proč Piráti nepochopili, že už nejsou protestní, ale standardní politickou stranou? A proč si ČSSD zaslouží zůstat mimo parlament? Poslechněte si celý podcast.

Video pro předplatitele: Babiš naplňuje celou abecedu marketingu

SDÍLET
sinfin.digital