Články odjinud

ČT podala kvůli nadávkám trestní oznámení na TV Barrandov. „Připadá mi to legrační,“ říká Soukup

ČT podala kvůli nadávkám trestní oznámení na TV Barrandov. „Připadá mi to legrační,“ říká Soukup

Česká televize se ohradila proti vulgárním nadávkám, kterými počastoval moderátora pořadu Newsroom Luboše Rosího majitel TV Barrandov Jaromír Soukup. Veřejnoprávní médium kvůli jeho výrokům v pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa podalo trestní oznámení na TV Barrandov. 

„Potřebné právní kroky jsme již podnikli. V souvislosti s pondělním vysíláním pořadu Týden podle Jaromíra Soukupa podáváme trestní oznámení,“ informovala Česká televize na svém twitteru. 

Majitel TV Barrandov a moderátor uvedeného pořadu v jedné osobě ve výše zmíněném pořadu kritizoval výběr hostů ČT k návštěvě maďarského premiéra Viktora Orbána v Česku a zejména pořad Newsroom a jejího moderátora Luboše Rosího.

„Orbán je diktátor, tyran. Volby v Maďarsku byly zmanipulovány. Všude je strach a nejistota. Normální počátek další nacistický říše. Nekecám, tohleto všechno tahleta přírodní divnožena Turečková, sluníčkářská aktivistka, v České televizi říkala,“ hromoval Soukup.

Zmínil také, že Turečkové je 25 let, v Maďarsku žila rok a neumí tamní řeč. „Takže oni podle mě nejdřív zjišťovali, kdo řekne přesně to, co potřebujou, našli si paní Turečkovou, ročník 1993, a ta jim to řekla,“ dedukoval.

Barrandovského šéfa zajímalo, jestli se podle něj problematickým výběrem hosta bude zabývat právě pořad Newsroom. „Luboši Rosí, ty blbe, ty kluku jeden ušatej, tohle je pro tebe sólokapr jako kráva, kr*téne, sólokráva,“ peskoval Soukup dramaturga a moderátora pořadu Newsroom.

Jaromír Soukup za svými slovy navzdory trestnímu oznámení stojí. „Připadá mi to legrační, ale budeme rádi dokazovat. Jsem rád, že na nás trestní oznámení podali,“ řekl pro iDNES.cz.

 

Články odjinud