Na český trh míří nový „papírový“ deník. Inspiruje se slovenským Denníkem N | info.cz

Články odjinud

Na český trh míří nový „papírový“ deník. Inspiruje se slovenským Denníkem N

Na český trh míří nový deník, který by měl být nejen v papírové verzi, ale i na webu. Podle informací INFO.CZ za novým médiem stojí Nadační fond nezávislé žurnalistiky a především mecenáš a podnikatel Libor Winkler. Inspirací pro deník, jehož název je zatím utajený, je slovenský Denník N, který tvoří z velké části bývalá redakce listu SME.

Obchodní model by měl být obdobný jako právě u Denníku N, který stojí především na předplatném a jehož internetová verze je v podstatě kompletně placená.

V případě šéfredaktora se nejčastěji hovoří o bývalém šéfovi webu Aktuálně.cz Pavlu Tomáškovi, publisherem by měl být Ján Simkanič, tedy současný výkonný ředitel společnosti Internet Info. 

Simkanič před nedávnem skončil jako předseda Sdružení pro internetový rozvoj. Nový titul by měl podle informací INFO.CZ začít vycházet v říjnu. Je nepochybné, že jeho konkurencí budou především zavedené tuzemské deníky jako Mladá fronta DNES, Lidové noviny a Hospodářské noviny.

 
Přejít na homepageVíce z kategorie

Články odjinud