Prodej reklamy v médiích meziročně stoupl o sedm procent. Nejvíce tradičně získaly televize

ČTK

luš

Prodej reklamy v médiích od ledna do května meziročně vzrostl o sedm procent na 33,6 miliardy korun. Nejvíce tradičně získaly televize, které zvýšily reklamní příjmy o devět procent na 20,7 miliardy Kč. Vyplývá to z údajů Nielsen Admosphere, které zveřejnil server DigiZone. Data nezahrnují internetovou inzerci.

Inzerce v novinách a časopisech za pět měsíců letošního roku vzrostla o čtyři procenta na 7,7 miliardy korun. Rádia inkasovala 3,2 miliardy Kč, tedy o 12 procent více než loni. Investice do venkovní reklamy stouply o dvě procenta na dvě miliardy Kč.

Investice do internetové zobrazované reklamy se podle měření Admonitoring v prvních pěti měsících letoška vyšplhaly k 2,2 miliardy korun v ceníkových cenách. Jde ale jen o část reklamy na webech.

sinfin.digital