Diskrétní nikotin si Češi oblíbili. Výrobce rebranduje, sází na nový design i škálu příchutí

Prezentace klienta

Nikotinové sáčky LYFT patří v Česku mezi nejoblíbenější alternativy k cigaretám. Jejich hlavní výhodou je absence zápachu i kouře. A potenciálně nižší zdravotní riziko přináší uspokojení náruživým kuřákům i těm, kteří se cigaretám v nejrůznějších podobách rozhodli dát vale. Nyní je výrobce, společnost British American Tobacco, představuje v novém kabátu – sáčky dostaly nové jméno, design krabičky i rozšířenou škálu příchutí.

Tabáková společnost uvedla na český trh tuto moderní alternativu, která vychází z tradice švédského snusu, před více než rokem pod názvem LYFT. U českých uživatelů nikotinu sáčky zabodovaly velmi rychle, jejich oblibu navíc posílil i květnový zákaz prodeje ochucených a mentolových cigaret. „V kategorii nikotinových sáčků je náš tržní podíl v Česku 87 procent, jde o jeden z nejlepších výsledků v celé Evropě,“ říká generální ředitel BAT Česká republika Štěpán Michlíček. Nyní však nikotinové sáčky LYFT mění název na globální značku VELO, která je známá i uživatelům jinde na světě.

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital