ŽIVĚ: Špičky české i zahraniční e-commerce rozebírají výzvy a trendy ve svém oboru

E15

Komerční článek

Blíží se očekávaný vrchol letošní obchodní sezony. Další růst by měl mít před sebou on-line prodej. Na co se chystají některé z nejvýznamnějších firem české e-commerce? Které světové trendy patří mezi nejvýraznější v roce 2021 a jaký potenciál mají takzvaná virtuální tržiště? Odpovědi na tyto a další otázky přináší E-commerce summit deníku E15. Níže naleznete přímý přenos z prvního dne čtyřdenní akce.

Více než 50 speakerů z celého světa, mezi kterými nechybí Oliver Dlouhý (Kiwi.com), Jan Bednář (ShipMonk), Tomáš Braverman (Heureka), Martin Kasa (Pilulka), Milan Polák (Zoot) nebo Jitka Dvořáková (CZC). Čtyři dny programu, který obsahuje přednášky špiček v oboru a panely, které se věnují hlavnímu tématu summitu, a to e-commerce. Na summitu je možné virtuální propojení účastníků mezi sebou a rovněž přednášejících po skončení přednášky. Nebude chybět ani závěrečná „kamenná“ networking party, kde se budou moci všichni účastníci a diváci naživo potkat, to vše je podzimní www.ecommercesummit.cz .

International E-commerce Summit se koná od 13. - 16. září. Všichni speakeři, mezi kterými jsou i zahraniční hosté, jsou naprostými jedničkami v oblasti e-commerce. Plnohodnotnou vstupenku lze zakoupit jednosuše online a její držitelé se mohou snadno propojit se speakery, pokládat dotazy, diskutovat, propojovat se s ostatními účastníky a vyměňovat si kontakty. Platící diváci pak budou mít přístup k více než 50 videím, rozhovorům, přednáškám a podcastům i po skončení akce.

Podrobnosti k programu 4-denní konference najdete na webu.

Sledujte živý přenos z prvního dne:

sinfin.digital