Na český trh vstoupí internetový obchodník s módou Zalando. Firma bude působit v 17 evropských zemích

ČTK

bau

Německý internetový prodejce módy Zalando v létě vstoupí na český trh. Po Polsku je ČR další zemí ve východní Evropě, kam Zalando přijde. Spolu se vstupem do Irska jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013. Uvedli to dnes zástupci společnosti v tiskové zprávě.

Zalando nabízí výběr z téměř 2000 světových a místních značek, včetně privátní značky Zalando, a přibližně 250 tisíc produktů. Včetně ČR a Irska bude působit v 17 evropských zemích. Zákazníci v Česku budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek, jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja nebo Weekday. Každý týden přidá Zalando přibližně 9000 nových produktů a až 95 procent zboží se každou sezonu kompletně obmění.

Bayer ve čtvrtek dokončí převzetí Monsanta za 63 miliard dolarů

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital