Většinu v českém Playboyi nově získal GES, majitel televize Prima

ČTK

raz

Majoritní podíl ve společnosti Playpress, která vydává českou mutaci měsíčníku Playboy, získal většinový vlastník televize Prima, skupina GES. Dosavadní jednatel Vlado Olexa zůstane nadále minoritním vlastníkem vydavatelství i šéfredaktorem časopisu. Prima to dnes oznámila v tiskové zprávě.

Skupina GES zařadí nově získaný titul mezi dosavadní časopisy skupiny Prima, které vycházejí pod značkou Solootions. Inzerci časopisu bude zajišťovat mediální zastupitelství Radio United Services a Media Club.

„Velice nás těší, že portfolio našich časopisů můžeme rozšířit o tak proslulý titul, jakým je Playboy. Věříme, že synergické propojení televize, rádia i online dokáže tomuto legendárnímu časopisu vdechnout nový život a zvýšit dosavadní ekonomické parametry," uvedl předseda představenstva a generální ředitel GES Media Asset Luboš Jetmar.

3692976:article:true:true:true

Legendární pánský časopis začal v České republice vycházet začátkem devadesátých let. Česká edice časopisu je z velké části nezávislá, všechny články vytvářejí redaktoři jako originál pro tuzemské vydání. Cena časopisu je 99 Kč.

Skupina Prima pod značkou Solootions doposud vydávala pět časopisů. Nejdéle vydávaným titulem je čtvrtletní kulinární magazín Prima FRESH, na děti cílí komiksový čtvrtletník Primáček, Prima dále vydává kutilský hobby měsíčník Prima vychytávky, založený na pořadu Vychytávky Ládi Hrušky, nový čtvrtletník Ano, šéfe! těží z obsahu pořadů Zdeňka Pohlreicha. Neknovějším z rodiny časopisů byl měsíčník Prima Zoom, který využívá obsah ze stejnojmenného dokumentárního kanálu.

sinfin.digital