Časopis Playboy přišel o další ikonu. Zemřel duchovní otec zajíčka Arthur Paul

ČTK

luš

Ve věku 93 let zemřel duchovní otec symbolu časopisu Playboy - zajíčka Bunnyho. Arthur Paul zemřel v sobotu v chicagské nemocnici na zápal plic, oznámila vdova Suzanne Seedová. Informovala o tom dnes agentura AP.

Slavné logo se objevilo již od druhého čísla časopisu v roce 1954. V roce 1960 se pak v Playboy Clubech začaly v kostýmech „zajíčků“ objevovat hostesky. „Nečekali jsme, že to bude mít takový úspěch už od samého začátku,“ řekl kdysi listu Chicago Sun-Times Paul, který stál také za celkovým designem časopisu a z pozice jeho uměleckého ředitele odešel v roce 1982.

Zajíček podle zakladatele časopisu Hugha Hefnera, který zemřel loni v září ve věku 91 let, dokonale vystihoval smysl časopisu. V jednom rozhovoru řekl, že ho zvolil jako symbol časopisu kvůli vtipné sexuální konotaci, která nepohoršuje a zároveň něco naznačuje.

Playboy vznikl jako takzvaný pánský časopis, který nabízel informace z oblasti módy, sportu, technických vymožeností, luxusního zboží, cestování nebo automobilismu. Přináší profily významných osobností a rozhovory s nimi. Nabízí ale také exkluzivní erotické fotografie žen, mezi nimiž mnohdy jsou známé osobnosti.

sinfin.digital