Starostové rozjeli kampaň v americkém stylu, ani schopní marketéři je ale neodstíní od politických průšvihů

Starostové rozjeli kampaň v americkém stylu – najali nové marketéry, změnili vizuální identitu a šlápli do kontaktní kampaně. Vít Rakušan se během svého turné po odlehlých regionech vypravil nejdříve do Karviné, kde se setkal s davem svých odpůrců. Navzdory často vyhrocené diskusi však devadesátiminutové setkání ustál se ctí. I když se nový marketing Starostů setkal s veskrze pozitivními reakcemi širší veřejnosti, podle Vráti jim k výraznějšímu růstu preferencí příliš nepomůže. „Starostové se explicitně přihlásili ke středové pozici a k liberálnímu politickému proudu – tam je však dlouhodobě přeplněno,“ říká v novém dílu České jízdy.

Podle Vojty je sice profesionální kampaň na tuzemské scéně velmi vítaná, ale ani sebelepší turné nezakryje průšvihy, které hnutí „seká“ v tuzemské politice. „Od spojení s kauzou Dozimetr, přes problémy ve školství až po zpackané výběrové řízení na ředitele České pošty,“ míní Vojta a doplňuje zprávy z kuloárů. Navíc, tvrdá kampaň je do velké míry namířená do elektorátu pětikoalice, což může zkomplikovat společné vládnutí. 

Jaká budoucnost na politické scéně čeká lidovce? O co se hraje ve Sněmovně při korespondenční volbě? A proč je Fialův zašantročený milion ukázková nekauza? Poslechněte si celou Českou jízdu. 

sinfin.digital