SPD Tomia Okamury ještě není odepsaná. Vede kampaň, kterou voliči tradičních stran vůbec nevidí, ale je potenciálně velmi nebezpečná. Bojují proti liberalismu a řeší, co se učí ve školách, říká v novém vydání podcastu Insider Anna Shavit (dříve Matušková), která byla jednou z hlavních postav prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga a stála i za rozjezdem marketingu hnutí ANO.
Tomáš Jirsa a Michal Půr se Anny Shavit, která v současnosti pomáhá s kampaní slovenskému politikovi Richardu Sulíkovi a jinak se věnuje především výuce marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, ptali, jakou kampaň před evropskými volbami považuje za nejlepší. „ANO se jako jedna z mála stran soustředí na skutečně evropská témata,“ říká expertka.
Ostatní kampaně sama nepovažuje za příliš povedené. ODS je podle ní příliš málo energická a některé spoty jsou vyloženě nepovedené. Příliš se nedaří ani Pirátům, kteří ovšem mají voličskou skupinu poměrně jasnou a můžou myslet na dobrý výsledek.
Pokud se chcete dozvědět víc, pusťte si nové vydání podcastu Insider.