Covid prokázal kvalitu vedení jednotlivých škol, říká Michal Kaderka z Učitelské platformy

„Když přišel covid, tak jsme se museli naučit zvládat digitální technologie v takové míře, o které se nezdálo autorům této strategie ani ministerstvu. Šlo to hrozně rychle, byli jsme hozeni do vody. A hlavně jsme na to byli sami,“ říká Michal Kaderka z Učitelské platformy v Interview Martina Kováře. Změnou prošla i didaktika vyučování a učitelé neměli žádné nástroje, jak motivovat děti na distanční výuce. S tím vším si museli poradit. Podle Kaderky covid rozevřel nůžky mezi dětmi z dobrých a špatných škol. „Covid prokázal kvalitu leadershipů vedení jednotlivých škol. Jakým způsobem přistupovaly k distanční výuce,“ dodal s tím, že si školství s dětmi, které se nepřipojovaly k distanční výuce, neví rady už dlouhodobě. Jak s těmito dětmi pracovat do budoucna, je výzva pro celé školství. Poslechněte si záznam celého Interview Martina Kováře.

SDÍLET
sinfin.digital