Kdo si myslí, že stačí přijít na Hithit a budou padat peníze, mýlí se, říká jeho spoluzakladatel Eichler

Pavel Vondráček

„Musíš si udělat dobrou rešerši, dobrou strategii, vhodně zvolit všechny nástroje tak, aby se ten projekt stal úspěšným. Kdo si myslí, že stačí přijít na Hithit, zatáhne se nebe, zahřmí a budou padat peníze, to je velký omyl,“ říká v podcastu Maxim Pavla Vondráčka Pavel Eichler, spoluzakladatel portálu Hithit, jedničky v českém crowdfundingu neboli hromadném financování.  

Máš nápad, věříš, že s ním dokážeš oslovit významný počet lidí, ale na jeho uskutečnění ti chybějí peníze. Právě pro takové případy existuje crowdfundingový portál Hithit, který pomáhá Čechům zhmotnit jejich sny. „Nejúspěšnější projekt historie je DTVT, který vybral bezmála deset milionů korun. Hned v závěsu jsou zlínští obuvníci Vasky a aktuálně si tam fantasticky vede síť posiloven Železná koule, která za tři dny vybrala skoro dva a půl milionu korun,“ popisuje spoluzakladatel Hithitu Pavel Eichler. 

Jak funguje Hithit? Proč kdysi dostal nálepku levicového aktivisty? A jak se dělá PR pro Jagermeister, Red Bull nebo výrobce těžkých strojů Zeppelin? Poslechněte si nejnovější díl podcastu Maxim Pavla Vondráčka. 

Top operní zpěvák může balit holky stejně jako rocková hvězda, opera do muzea nepatří, říká pěvec Plachetka

Na Luční boudě jsem doma. Třetí vlny se nebojím, bojím se, co vymyslí vláda, říká Sovová

sinfin.digital