Každá zákaznice je i návrhářkou. Nabízíme 7500 možností, jak si personalizovat kabelku, říká Farna

Jako studentka právnické fakulty se Agnieszka Farna spolu se svým manželem rozhodla pro podnikání, které nemá s jejím studijním oborem moc společného. Společně založili značku Mybelka, která nabízí personalizované kabelky. „Každá zákaznice je u nás zároveň i návrhářkou. Z patnácti tvarů kabelek, dvaceti osmi typů kůží a materiálů a dalších detailů si může zákaznice vytvořit až 7500 různých kabelek,“ vysvětluje Farna v nové epizodě podcastu Podnikatelka. „Faktem je, že to, že vyrábíme kabelky, je díky tomu, že jsem u manžela zalobbovala, protože svět módy mě vždy zajímal. Na čem jsme se shodli, bylo to, že chceme dělat něco pro druhé a dělat to po svém,“ dodává.

Jelikož je značka Mybelka postavená právě na personalizaci, nejedná se o typický e-shop s kabelkami. „Je to vidět na našem webu, kde nenajdete klasický výběr ze skladových kusů. Je to vlastně spíše konfigurátor, kde si každý navrhne to, co sám chce a potřebuje. Zároveň se ale nejedná o klasickou výrobu kabelek na míru v tom pravém slova smyslu, ale o sestavení kabelky z nabízených možností,“ popisuje fungování značky Farna. 

„Nechceme ani jít tím směrem, že bychom nabízeli sto různých tvarů a velikostí, jen proto, abychom oslovili co nejširší cílovou skupinu. To ale neznamená, že na nových modelech nepracujeme,“ dodává s tím, že ani v zásadě řemeslnému podnikání se nevyhnou moderní trendy automatizace a digitalizace. „Pořád jsme e-shop a tam to ani jinak nejde. Musíme držet krok s dobou,“ uzavírá Farna.

Jaké preference mají české zákaznice, které si objednají personalizovanou kabelku? A v čem se jejich přístup změnil od založení značky? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital