Lucie Bášová a Kristýna Cejnarová jsou momentálně na mateřské s malými dětmi. Dvojice marketingových expertek si ale chtěla udržet kontakt s dynamickým pracovním prostředím a zároveň to umožnit i ostatním ženám v podobné situaci. A tak vznikl projekt Mumdoo, který propojuje expertky, jež jsou doma s dětmi, s firmami, které hledají projektovou výpomoc.
„V marketingu obzvlášť se může za ty dva, tři roky na mateřské změnit vlastně úplně všechno. Je složité, aby vám neujel vlak. I třeba jen schopnost po návratu do práce se adekvátně ohodnotit není úplně běžná. Naším hlavním cílem tak je, aby se ženy po mateřské hrdě a cílevědomě vracely naplno do práce a byly její plnohodnotnou součástí,“ říká Bášová v nové epizodě podcastu Podnikatelka.
„Jsme pro ně takový odrazový můstek. Kdo chce, ten si skrze nás může udržet i s malinkým dítětem kontakt s pracovním světem, což ve finále oceňují i ti zaměstnavatelé, kteří si nadto naším prostřednictvím mnohdy mohou sáhnout na práci expertek, které by jinak byly mimo jejich dosah,“ doplňuje Cejnarová.