Špatný výrobek v hezkém obalu je neudržitelný, říká Komárová

Věra Komárová už 18 let stojí v čele nejúspěšnější české kosmetické firmy Dermacol. Když ji přebírala, všechny výrobky na skladě osobně jeden po druhém testovala. „Když vlastní výrobek mohu sama použít a doporučit druhým, pak je jistota, že ho i prodám. Špatný výrobek v hezkém obalu je neudržitelný,“ říká Komárová. Proč se domnívá, že by každá žena měla používat rtěnku a makeup? Jak využila svých předchozích zkušeností z italské rodinné firmy? A jak se v celém odvětví kosmetiky projeví koronavirová epidemie? Poslechněte si podcast Podnikatelka.

Než se stala spolumajitelkou nejslavnější české kosmetické značky Dermacol, pracovala Věra Komárová pro italskou společnost Fererro, která je v zemi považována za úspěšnou rodinnou firmu. Zkušenosti využila i v začátcích svého působení v Dermacolu. „Ve Fererro jsou úspěšní i tím, že mají jen asi dvacet výrobků a všechny, které uvedly na trh, tak na něm drží pořád. Když jsem nastoupila do Dermacolu, pochopila jsem, že je to něco podobného. Mnoho výrobků bylo vyvinuto v šedesátých letech a existují a prodávají se dodnes,“ popisuje své začátky v čele firmy a dodává, že sama osobně otestovala všechny produkty. „Hmotám nebylo moc co vytknout, šlo spíše o to, jak by ty výrobky měly vypadat. Měla jsem výhodu, nešla jsem stavět něco nového, spíš šlo o to, jak to hezky zabalit. Jakmile máte skvělý výrobek, můžete ho dobře prodat,“ dodává Komárová s tím, že po roce od spuštění reklamní kampaně na nové výrobky narostl Dermacol o sto procent.

Komárová se netají názorem, že každá žena by měla používat rtěnku. „Máme motto, že s láskou ke kráse měníme svět. A já chci měnit svět k lepšímu tím, že ženy nosí rtěnky - protože vypadají lépe a více jako ženy a i mužům se to líbí. Každá žena by ji měla nosit,“ vysvětluje Komárová. Stejně to má s makeupem. „Jde hlavně o to abychom se cítily dobře. Je důležité, aby žena byla upravená a cítila se sama před sebou dobře. Když si dáte jen makeup a pudr, budete vypadat pěstěněji a zdravěji a budete působit na lidi upraveněji. A to je prostě nejvíc,“ uzavírá Komárová.

Lidi v sobě mají neuvěřitelné strachy z koronaviru. Špatně se to komunikovalo, říká Olmer

sinfin.digital