Kabelka je vizitkou ženy. Musí být do dotažená do nejmenšího detailu, protože detail dělá celek, říká Kalousová

Vystudovala sportovní management, následně se věnovala PR a eventům a nakonec se začala zajímat o módu, ve které během mateřské dovolené začala podnikat s výrobou kabelek. Profesní dráha Lucie Kalousové, zakladatelky a majitelky značky kabelek Patrick Poppet, je pestrá a o jejích detailech ona sama hovoří v nové epizodě podcastu Podnikatelka. Jak říká, detail dělá celek. „Sama jsem detailistka až perfekcionistka, což je ale myslím v branži spíše výhoda. Dbám na to, aby každá kabelka, kterou prodávám, byla dotažena do nejmenšího detailu a byla perfektní, stejně jako aby byla krásně zabalena a žena, která si ji koupí, z toho měla kompletní zážitek se vším všudy,“ říká Kalousová.

Kabelka je podle Lucie Kalousové vizitkou ženy, podobně jako třeba dobře upravené nehty nebo čisté boty. „Opět je to o detailech. Můžete si vzít šaty, které jsou samy o sobě hezké, ale na vás vypadají spíše jako nevzhledný pytel. Ale když si k nim vezmete krásné boty, kvalitní kabelku a třeba pásek, který vám zvýrazní pas, tak je ty detaily posunou na úplně jinou úroveň,“ vysvětluje Kalousová s tím, že při výrobě kabelek dbá na nejvyšší možnou kvalitu jak kůže, z níž jsou kabelky zhotoveny, vlastní řemeslné práce, ale i okolnosti výroby v koželužnách. „Jsou země, kde je kůže sice levnější, ale je za ní obrovské znečištění. Stejně tak komponenty ke kabelkám je potřeba brát v té nejvyšší kvalitě, kde se kupříkladu nejenže neloupe a nemění barva, ale i jsou odhlehčené a více vydrží,“ dodává Kalousová.

Jak se pozná kvalitní kabelka, z kolika dílů je vyrobena a jak dlouho její výroba trvá? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital