Virtuální asistentka pomůže komukoliv. Zásadní je sledovat trendy napříč obory a učit se, říká Kavková

Přišlo vám někdy, že máte práce a starostí nad hlavu a hodila by se vám pomocná ruka? Virtuální asistentka je v posledních letech čím dál populárnější služba s širokým spektrem možností. Podle Pavlíny Kavkové, zakladatelky platformy nabízející právě služby virtuální asistentky, je vhodná takřka pro kohokoliv. „Naši klienti jsou všichni, kdo potřebují nějak uvolnit ruce, a to jak v byznysu, tak nepodnikatelském prostředí, firmy i jednotlivci. Nevhodné je to leda tam, kde už máte vše dokonale zastřešeno a žádnou pomocnou sílu nepotřebujete. Ale to už je pak spíše taková ideální firma,“ říká Kavková v nové epizodě podcastu Podnikatelka.

Pavlína Kavková vysvětluje, že v oboru virtuální asistence je zcela klíčové držet tempo s dobou a neustále se vzdělávat. „Dříve vám stačil Word, Excel a pár účetních programů. Poslední dobou ale neustále vznikají nové programy, platformy a rozhraní. Firmy jdou s dobou a my musíme také. Když po nás klient poptává zakázku v programu, který neovládáme, tak o tu zakázku přijdeme. Kdo zaspí, tomu prostě a jednoduše ujede vlak,“ popisuje situaci s tím, že její zaměstnanci i ona sama musí sledovat trendy a učit se za pochodu. „Výhodné je, že prací pro jednoho klienta se danou věc naučíte i pro další klienty, kteří po vás budou poptávat stejnou nebo podobnou službu,“ uzavírá Kavková.

Jak si ti, kteří poskytují služby virtuální asistentky, nastavují denní harmonogram tak, aby jim samotným nepřerostla práce přes hlavu? V jakých odvětvích je virtuální asistentka nejčastěji poptávána a jak řeší dané problémy? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital