Není potřeba, aby všichni na světě používali přírodní kosmetiku, říká Vémola

„Nejčastěji k přírodní kosmetice přecházejí maminky v těhotenství nebo s malými dětmi,“ říká Andrea Vémola v dalším díle podcastu Podnikatelka. „Přírodní kosmetiku používám asi od roku 2008 a je to právě kvůli autenticitě prožitku, dobrému pocitu a rituálu,“ dodává.

Fascinuje ji, že český klient je dost patriotický a české značky, kterých je tady více než padesát, rád podporuje a spatřuje v tom naši výjimečnost a celosvětovou unikátnost. „Navíc všechny české značky se na českém trhu uživí a snad kromě jedné nepotřebují expandovat do zahraničí,“ říká Andrea.

Andrea také stojí za největším Green Beauty Marketem, tedy Festivalem zdravé péče o krásu, který se bude konat od 10. do 11. listopadu v Praze v Laufen Space Prague. Návštěvníci se mohou kromě kosmetických značek, které budou vystaveny na více než 700 m2, těšit také na módní udržitelné značky a na spoustu přednášek, které budou zdarma.

S jakými mýty a předsudky o přírodní kosmetice se Andrea nejčastěji setkává? Proč si myslí, že přírodní kosmetika nepatří do plastu, přestože se někteří světoví výrobci vrací k použití hliníku či dokonce plastových materiálů? Má to nějaký důvod?

A jak Andrea sama říká: „Není cesta kritizovat, že velké korporátní značky to dělají špatně. Jediná cesta je diskuse a snaha společně najít střed, kde je to dobře pro klienty, jejich zdraví i naši planetu.“

V dalším díle podcastu Podnikatelka se také dozvíte:

● Jaké byly začátky festivalu před deseti lety

● Proč bylo těžké výrobce přesvědčit o účasti

● Jak je na tom český trh s přírodní kosmetikou

● S čím čeští výrobci bojují a který z českých produktů je naprosto výjimečný na celosvětové špičce

● Jaký je rozdíl mezi přírodní a bio kosmetikou

● A jakým směrem se tento obor bude v dalších letech ubírat

sinfin.digital