Když se řekne Dara Rolins, asi každý si vybaví zpěvačku, která od dětství patří mezi hvězdy hudební scény. Řadu úspěchů má ale i na byznysovém poli, ať už ve formě vlastní značky, nebo v podobě spolupráce s ostatními brandy, včetně velkých nadnárodních společností. A právě o tom je dnešní epizoda podcastu Podnikatelka.
„Hudba z mého života neodešla, neodchází a ani to nemám v plánu. To, že se na to nabalily jiné aktivity, není výjimečný jev, sleduji to i u mých slavnějších kolegyň. Mám to jako další aktivitu navrch a potřebu bavit se něčím jiným,“ popisuje Rolins svou dráhu podnikatelky a dodává: „Není to zdaleka jen o tom, že jsem zpěvačka a že je s mým jménem spojeno několik dalších značek. Zaměstnávám a dávám příležitosti dalším lidem, které živím. To ze mě dělá něco, co má cenu a hodnotu. Navíc to není jen legrace a hezké fotky, ale regulérní a poměrně dost složitá práce. Ale to k podnikání patří a jsem za to ráda.“
Podle čeho si Dara
Rolins vybírá, s kým bude spolupracovat a do jaké spolupráce se
nepouští? Co jí pro podnikání dala hudební kariéra?
Poslechněte si celý podcast Kateřiny Haring.