Abych zákazníka „donutila“ vytáhnout čtrnáct a půl tisíc, musí být dokonalé, říká o svých kabelkách Folberová

Na začátku byla nepřekonatelná touha vytvořit kabelku, která bude zároveň praktická i chic. Svůj sen začínala realizovat při běžném zaměstnání, po večerech, po dovolených. Dnes z jejího studia do světa putují kabelky všech možných podob - malé, velké, dámské i pánské. Markéta Folberová v nové epizodě podcastu Podnikatelka popisuje překážky, kterým na startovní čáře musela čelit. Některé přitom vyvstaly i v jejím blízkém okolí. „Nejtěžší bylo si to zformovat, neposlouchat okolí, protože oni měli pocit, že můj plán, má vize, je příliš namyšlená,“ popisuje Folberová své začátky. 

Folberová si stála za svým - i nový, zatím neznámý návrhář může bojovat kvalitou a nikoli cenou. Počáteční shánění zdrojů, dodavatelů a inspirací si nakonec „sedlo“, námitkám okolí navzdory. Na nějaký čas kvůli projektu došlo i na zhoršení rodinných vztahů. Folberová ovšem přiznává, že jejich obavy do jisté míry chápe. V počátku totiž neměla kromě představy nic - chyběl business plán, nebyla čísla, nebyl produkt. „Moje touha to dělat byla tak silná, já nechci říct, že jsem šla přes mrtvoly, ale vnitřně jsem věděla, že to potřebuji zrealizovat, nevím proč.“

sinfin.digital