Skvělé plavky dělají skvělou dovolenou. Největší radost mám, když na pláži vidím ty své, říká Trusinová

V módní branži se pohybuje více než čtvrtstoletí. Spolu se svou sestrou vlastnila a vedla velkou firmu na spodní prádlo, pomáhala módním startupům a má manažerskou praxi v mezinárodních módních značkách. Své bohaté zkušenosti se Terezie Trusinová rozhodla zužitkovat ve vlastním byznysu – založila novou značku plavek a módních doplňků, která nese její jméno. „Mým mottem je, že skvělé plavky dělají skvělou dovolenou. Je to taková moje srdeční záležitost a jako by už při jejich vymýšlení člověku do práce vstoupilo sluníčko,“ říká Trusinová v nové epizodě podcastu Podnikatelka s tím, že nechce vyrábět jen luxusní drahé kusy, ale naopak oslovit širší spektrum zákaznic. „Dělá mi totiž obrovskou radost, když ženy moje plavky nosí a můžu i při procházce na pláži říct, že na někom vidím ty své. To mě nabíjí,“ dodává Trusinová.

Navrhování a výroba plavek by se mohla zdát jako jednoduchá záležitost, opak je ale pravdou. „Je to strašně složitá disciplína, občas i milimetr je velká míra. Razím filozofii, že kvalita nezná kompromisy a je jen jedna – ta nejvyšší. A aby byla, potřebujete specializované znalosti, obrovskou zručnost švadlen, ale i špičkové vybavení, technology a mechaniky,“ popisuje svůj obor Trusinová s tím, že samotný výběr barev pro aktuální kolekce je už jen pomyslnou třešničkou na dortu. 

Trusinová zároveň poukazuje na to, že vést vlastní módní značku není jen o navrhování oděvů, ale i o podnikatelských schopnostech. „Není to jen o vymýšlení a výrobě, ale také o zajišťování logistiky, zásobování a plánování. A navíc musíte permanentně v hlavě nosit kalkulačku a vše si pečlivě propočítávat,“ uzavírá podnikatelka.

Jaké trendy a barvy můžeme očekávat v letošní plavkové kolekci a co je ovlivňuje? A co Terezii Trusinovou navzdory dlouholeté praxi v oboru překvapilo, když zakládala vlastní značku? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital