Klienti pořád preferují osobní setkání, stejně tak advokáti, zní z bnt attorneys in CEE

Jan Januš

30. 07. 2020 • 07:00
KORONAVIRUS V ADVOKACII | Koronakrizi a omezení osobních schůzek se přizpůsobila i advokátní kancelář bnt attorneys in CEE. Jak v anketě INFO.CZ Koronavirus v advokacii popisuje její partner Tomáš Běhounek, firma sice plánuje i nadále rozvíjet poskytování právních služeb prostřednictvím dálkové komunikace, klienti i advokáti ale preferují spíše přímá setkání. „K úpravě cen jsme nepřistoupili a na rozdíl od velké části advokátních kanceláří jsme ani neredukovali mzdy a odměny našich kolegů,“ říká Běhounek.

Inspirovala vás současná krize k nějakým inovacím při poskytování služeb? 

Běžnou součástí naší práce se staly videohovory, videokonference či webináře, byť právní poradenství probíhalo a probíhá z velké části prostřednictvím emailu a telefonických porad. Klienti si na videohovory zvykli i proto, že sami ve svých firmách začali komunikovat tímto způsobem.

Plánujete dále rozvíjet poskytování služeb prostřednictvím dálkové komunikace? 

Ano, byť osobní kontakt s klientem je vždy preferovaný jak ze strany klientů, tak naší.

Přistoupíte, či jste již přistoupili, vzhledem k současným ekonomickým vyhlídkám k úpravě cen?

K úpravě cen jsme nepřistoupili a na rozdíl od velké části advokátních kanceláří jsme ani neredukovali mzdy a odměny našich kolegů.

Dopadne současná krize nějak do vaší personální politiky?

Zásadně to zatím neočekáváme, krize jen urychlila některá individuální rozhodnutí, která jsme s partnery již dlouhou dobu diskutovali. 

SDÍLET