Sedlakova Legal se přejmenuje, teď mění logo i web. I na něm budeme nabírat klienty, plánují

Jan Januš

Brněnská advokátní kancelář Sedlakova Legal vypustí příští rok na jaře ze svého názvu příjmení své zakladatelky Jany Sedlákové a zvolí čistě fantazijní název. Ještě před tím spustí nové webové stránky, které ji mají výrazněji pomoci s náborem klientů. „Web by nám měl sám vodit organickou návštěvnost a být dobře dohledatelný. Měl by to ale pro nás být i prodejní nástroj, s platební bránou, který umožní zakoupit si seminář, webinář nebo i jednoduché právní služby,“ říká v rozhovoru pro INFO.CZ Jana Sedláková. 

V podcastu Právo 21 jste nedávno mluvila o chystaném rebrandingu. Znamená to, že vaše kancelář Sedlakova Legal změní název? 

Ano, nově to bude fantazijní a mezinárodně použitelné jméno. Jde to ruku v ruce s naší filozofií a s tím, že pracujeme pro klienty, kteří postupně rostou a expandují do zahraničí. Chceme být i tam pochopitelní a transparentní. Často jde o softwarové firmy, těm se teď daří, už proto, že kvůli pandemii chtějí lidé pracovat z domova a být na příjmu.

Kdy k přejmenování kanceláře dojde?

Příští rok na jaře. Letos na podzim spustíme nový web, změníme naše barvy a také logo. A po půl roce bychom chtěli přijít s novým názvem. Přiznám se, že původně jsme to všechno plánovali dříve, ale během pandemie jsme se často dostávali do médií, třeba i do České televize. Tu naši určitou známost jsme nakonec nechtěli zahodit.

Proč je těžké v právu inovovat? Na čem pracují Kinstellar a DLA? A kdo posílá klientům čtyřlístek?

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital