Souboj o hlasy voličů vstoupil do ostré fáze. Podívejte se, na co vás politici budou lákat

ČTK

luš

Strany s příchodem školního roku zahájily horkou část kampaně před sněmovními volbami, které budou zhruba za půldruhého měsíce. Většinou sázejí na kontaktní formu kampaně, k níž využívají také společenské a kulturní akce. K tradičním formám patří spolu s inzercí v médiích i prezentace na billboardech, plakátech a sociálních sítích. Řada stran využívá dopravní prostředky od vozítek přes karavany až po historický vlak či loď.

ANO oslovuje voliče s programem nazvaným Teď, nebo nikdy, což podle lídra Andreje Babiše znamená, že sněmovní volby budou „prvním a zároveň posledním pokusem zbavit se nesnesitelné, propracované a zákeřné korupční hydry“. Například v Pardubickém kraji hnutí za voliči vyrazilo se speciálně upraveným karavanem a později chce využít historický vlak. Na jeho mítincích jsou k dostání třeba párky v rohlíku a je možné využít sportovní arénu.

Babiše jmenuji premiérem, i když bude ve vazbě, potvrdil Zeman

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital