Novým šéfem české CNN je Pavel Štrunc, reportérka Dobiášová ohlásila odchod

 FOTO: CNN Prima News

Vojtěch Kristen

31. 08. 2020 • 13:15
Pavel Štrunc se stává ředitelem CNN Prima News, funkce se ujme k 1. září. Stanice místo obsazuje po zhruba čtvrt roce ostrého provozu a spolu s tím dělá další velké personální změny: končí dvě dosavadní členky nejužšího vedení. Investigativní reportérka Markéta Dobiášová, která se Štruncem zahajovala vysílání nové stanice v moderátorské dvojici, následně ohlásila na sociálních sítích odchod.

Z vedení stanice odcházejí Petra Benešová a Eliška Čeřovská, ředitelky News Gathering, respektive News Production. Z původní trojčlenné redakční rady zůstává Tomáš Večeřa, který vede on-line a nově se stává zástupcem Štrunce. „Pavel Štrunc je uznávaný novinář s bohatou zkušeností v televizním i online zpravodajství,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel skupiny Prima Marek Singer. 

„Mým cílem je intenzivnější propojení televizní a online části zpravodajské platformy, větší centralizace a zjednodušení způsobu řízení redakce,“ doplňuje Štrunc, který před svým odchodem na CNN Prima News moderoval rozhovory na INFO.CZ a má předchozí zkušenosti z České televize i Primy.

Investigativní reportérka Markéta Dobiášová po zveřejnění personálních novinek oznámila na sociální síti svůj odchod s narážkou na „nové“ směřování vysílání CNN Prima News.

Zpravodajská CNN Prima News je po více než třech měsících od svého spuštění stále velmi daleko od proklamovaných cílů. Jako první velkou změnu televize na své letní tiskové konferenci Prima oznámila zrušení vysílání Hlavních zpráv na kanálu CNN, následně ukončila vysílání „vlajkového“ pořadu Silný hlas Markéty Fialové, který měl lukrativní čas v každodenním prime timu.

Vedení televize si slibuje, že po roce provozu bude kanál sledovat 1,5 procenta lidí u obrazovek, komerční konkurence veřejnoprávní ČT 24 však dokáže nyní přilákat jen něco přes 0,3 procenta diváků, kteří mají zapnutou televizi. A jak nedávno pro web Lupa.cz analyzoval mediální odborník Filip Rožánek, vedení může být spokojené vlastně jen se svými sociálními sítěmi a s novým webem.


SDÍLET