Češi milují on-line bankovnictví. A banky jim vycházejí vstříc

Banky se vyvíjejí stále rychleji. Znatelné je to zejména v posledních letech, kdy za desítky a stovky milionů korun modernizují svá internetová bankovnictví a přijímají nové technologie, které mají klientům zjednodušit život. Letos jde například o Google Pay, napřesrok na jaře bychom se měli dočkat instantních plateb.

Doba před deseti lety, kdy bylo internetové bankovnictví zpoplatněné a kvůli většině úkonů spojených s obsluhou běžného účtu bylo třeba zajít na pobočku, je naštěstí už nenávratně pryč. Banky si zvykly potkávat se se svými klienty zejména v on-line prostoru – prostřednictvím internetového či mobilního bankovnictví. Není proto divu, že finanční domy do zlepšení efektivity těchto kanálů v poslední době investují desítky až stovky milionů korun. „Některé banky modernizují své existující řešení, jiné budují řešení zcela nová,“ vysvětluje vedoucí partner PwC Petr Ložek.

Češi bankovní inovace milují. Platební kartu už využíváme jako jízdenku na MHD

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital