Aby na západě brali českou firmu za kvalitní, musí být kvalitnější než ostatní, říká Kadlecová

Spolumajitelka rodinné firmy USSPA Kateřina Kadlecová patří k úspěšným výrobcům vířivek. Polovinu jich prodává v zahraničí, takže ví, že aby česká firma v cizině uspěla, musí být kvalitnější než místní konkurence. Kvalita je ostatně pro Kadlecovou spolu se spokojeností klientů klíčová. „Jsme dvacet pět let na trhu a pořád máme zákazníky, co si koupili před těmi dvaceti pěti lety vířivku, a stále jim funguje,“ pochlubila se v nové epizodě podcastu Podnikatelka.

Tak jako všechna odvětví, i byznys rodinné firmy USSPA zasáhla koronavirová krize. Kadlecová ale věří, že i tak se  společnosti nejspíš podaří splnit cíl ze začátku roku a mít letos obrat nad 200 milionů korun. „Příští rok chceme zdvojnásobit produkci. Český trh je pro náš stále prioritou, ale budoucnost je export. Na západě česká firma musí být kvalitnější než ty západní, aby ji brali jako stejně kvalitní. Je to běh na dlouhou trať,“ představuje svou vizi Kadlecová. „Současná doba lidi popohnala koukat více po věcech pro zdraví a pohodu. Vířivka je jedno z mála míst, kde zapomenou na to, co se děje. Vypnou a nehrne se na ně ta hrůza všude kolem. Pro mnohé se z toho stal denní rituál, aby to vše přečkali,“ vysvětluje pak, proč na její byznys koronakrize na rozdíl od krize před deseti lety dopadá minimálně. Jak se společnosti podařilo na koronavirové krizi vydělat? Poslechněte si celý podcast.

V galerii jsem všechno: od hajzlbáby po prezidentku. A všechno mě baví, říká Adámková

sinfin.digital