Tak jako všechna odvětví, i byznys rodinné firmy USSPA zasáhla koronavirová krize. Kadlecová ale věří, že i tak se společnosti nejspíš podaří splnit cíl ze začátku roku a mít letos obrat nad 200 milionů korun. „Příští rok chceme zdvojnásobit produkci. Český trh je pro náš stále prioritou, ale budoucnost je export. Na západě česká firma musí být kvalitnější než ty západní, aby ji brali jako stejně kvalitní. Je to běh na dlouhou trať,“ představuje svou vizi Kadlecová. „Současná doba lidi popohnala koukat více po věcech pro zdraví a pohodu. Vířivka je jedno z mála míst, kde zapomenou na to, co se děje. Vypnou a nehrne se na ně ta hrůza všude kolem. Pro mnohé se z toho stal denní rituál, aby to vše přečkali,“ vysvětluje pak, proč na její byznys koronakrize na rozdíl od krize před deseti lety dopadá minimálně. Jak se společnosti podařilo na koronavirové krizi vydělat? Poslechněte si celý podcast.