Holky z marketingu nejsou jen stránka na Facebooku. Letos chceme vyškolit 10 tisíc marketérů, říkají Martinek a Audi

Co začne jako pouhá facebooková skupina, může přerůst do mnohem většího projektu. To je i případ skupiny Holky z marketingu, kterou spolu s Pavlínou Louženskou založily Aneta Martinek a Lucie Audi. Ty také zavítaly do nové epizody podcastu Podnikatelka, kde pohovořily o svých začátcích i dalších cílech, mezi které mj. patří přerod v regulérní vzdělávací instituci. „Je to nejen náš cíl, ale i náš sen toho dosáhnout v následujících dvou letech,“ říká Audi. „Loni jsme vyškolily tři tisíce marketérek a marketérů, letos chceme, aby jich bylo deset tisíc,“ doplňuje ji Martinek.

Na počátku byla zkušenost Pavlíny Louženské, která jako speaker na marketingové konferenci, kde vystupovala jako jediná žena, nedostala ani vlastní šatnu a musela se převlékat spolu s hosteskami. Spolu s Anetou Martinek a Lucií Audi tak před sedmi lety založila facebookovou skupinu Holky z marketingu, která má dnes přes dvacet sedm tisíc sledujících. „Holky v marketingu sice jsou, ale často nejsou vidět. Myšlenka skupiny byla, aby si přesně tyhle holky mohly spolu sednout, dát si kafe, setkávat se a poznávat, a vytvořit jádro vzájemné podpory,“ říká Audi s tím, že právě vzájemnou podporu mezi ženami nejen v marketingu, ale v byznysovém prostředí považuje za nesmírně důležitou. 

„Není to jen dvacet sedm tisíc členek, ale i stejný počet jejich poloviček. Kluci mi kolikrát říkali, že díky partnerkám nadšeně sledují Holky z marketingu. Mužům se vůbec nebráníme, máme je i mezi lektory,“ doplňuje svou kolegyni Martinek s tím, že jsou to často právě muži, kdo svým partnerkám, ale i maminkám kupují vstupenky do kurzů a akademií, které Holky z marketingu pořádají. „Chceme mnohem více profesionalizovat to, co děláme, aby to nebyla jen facebooková skupina, která tedy pořád bude, ale zaměřit se na nadstavbu naší činnosti, abychom rozšířili náš cíl vzdělávat a stát se regulérní vzdělávací institucí,“ říká Martinek.

Co vše komunita Holek z marketingu nabízí a jakými úspěchy se může pochlubit? A co ženy, které za aktivitami stojí, osobně nejvíc nabíjí? Poslechněte si celý podcast.

Kapverdy jsou mi největší inspirací. Chci tam vybudovat porodnici pro chudé ženy, říká Sofia

sinfin.digital