Lidé si uvědomují, že mají zdraví ve svých rukou. Stoupá tak i poptávka po superpotravinách, říká Valová

Lidé jsou si čím dál více vědomi, že klíč ke zdraví drží ve vlastních rukou, je přesvědčená Soňa Valová, která je spoluzakladatelkou a spolumajitelkou společnosti Blendea. „S tím vším jde ruku v ruce i zvýšený zájem o superpotraviny. Blendeu jsme zakládali s cílem zlepšit lidem jejich dlouhodobé zdraví a to je stále náš hlavní cíl,“ říká Valová v nové epizodě podcastu Podnikatelka s tím, že prodávané superpotraviny neustále ladí k dokonalosti. „S produkty si hrajeme. Vše ladíme tak dlouho, dokud nejsme spokojeni jak my po stránce funkční a nutriční, tak naši zákazníci po stránce chuťové,“ dodává.

Valová vysvětluje, že u superpotravin je důležitá nejen chuť, ale i funkčnost a musí být kladen důraz na testování, aby produkt skutečně měl deklarované vlastnosti. Co se vymýšlení nových produktů týče, čerpá Valová často inspiraci sama u sebe. „Miluji jídlo a miluji experimenty s ním. Často si sama doma namíchám nějaké nové ořechové máslo nebo chia puding, pak ho vyladím s šéfkuchaři a nutričními specialisty a následně vše testujeme se stálými zákazníky a ambasadory značky Blendea,“ popisuje Valová vznik nových produktů. „Je to možná klišé, ale nejvíce mě motivují recenze spokojených zákazníků. Když si přečtu, že někomu náš produkt pomohl, tak mě to strašně nakopne,“ říká Valová.

Jakými radami se v podnikání Soňa Valová řídí? A o co chce rozšiřovat portfolio značky Blendea? Poslechněte si na celou epizodu.

SDÍLET
sinfin.digital