Ze školního projektu byznys. Nad provokativními designy lidé více přemýšlí, říká Soueidanová

Může se ze školního projektu stát úspěšný byznys? Dosáhnout tohoto cíle by chtěla maturantka Angelina Soueidanová se svou značkou Money Tree Designs. Oblečení pomalované unikátními designy zatím prodává na sociálních sítích, ale plánuje založení webu a během studia módního designu se naučit i šít vlastní oblečení. „Designy mám trochu provokativní, protože myslím, že nad tou provokací lidé více přemýšlí,“ říká mladá návrhářka.

Minulý rok začala Angelina Soueidanová s tvorbou originálních motivů na oblečení. Se spolužáky následně vyrobila v rámci školního projektu několik kusů mikin, triček a čepic, které na úspěšné akci prodala a výtěžek darovala na charitu. 

Název své značky Money Tree Designs odvodila od svého úplně prvního designu. „Jsem spontánní v kreativitě. Přišlo mi, že by bylo vlastně hezké mít první design jako jméno značky. Ty designy jsou spíše takové ulítlé a provokativní – na zadní straně mikiny se stromem byl nápis Money grows on trees, protože se sice říká, že peníze nerostou na stromech, ale vlastně rostou, protože je to papír,“ vysvětluje Soueidanová, kterou po letošní maturitě čeká nástup na návrhářskou školu v Amsterdamu. „Chtěla bych se naučit šít a dělat svoje vlastní kalhoty i mikiny, dělat všechno sama. A chtěla bych mít ty designové kousky o něco levnější, aby byly dostupné pro všechny,“ říká Soueidanová. 

Jak se vymýšlí design? Jaké zkušenosti si Soueidanová odnesla ze startu své značky? A jak vnímá udržitelnost módy? Poslechněte si celý podcast!

Kvalitní zpravodajství by jednoznačně mělo být placené. ČTK je diagnóza, říká šéfredaktorka Marková

sinfin.digital