Facebook na papíře. Zuckerberg spouští v Evropě čtvrtletník, cílí na ředitele a vysoké manažery

vkr

Program. Projekt. Kampaň. Tak Facebook označuje svůj nový magazín cílený na ředitele a vysoké manažery Grow. Sociální síť mocného „Zucka“ jakoby se zdráhala veřejně přiznat, že v Evropě vstupuje do segmentu prémiových časopisů. Právě to však nový projekt Facebooku je: prémiový tištěný magazín. 

Tisková mluvčí Facebooku Leila Woodingtonová má vlastně pravdu: Grow je v obecné rovině marketingový koncept. Ten vzniknul před téměř čtyřmi lety během série setkání vysokých manažerů různých firem ve Velké Británii, postupem času ale nalezl nové útočiště. Nejdříve internetu, pak v severní Evropě. A nyní na lesklém papíře.

Facebook, YouTube i Instagram. Největší sociální sítě představily řadu novinek

sinfin.digital