Češi řeší slevy stále méně, jde jim víc o kvalitu, říká odcházející ředitelka Slevomatu

Čeští spotřebitelé řeší výši slev stále méně. Těm vysokým už ani nevěří, říká výkonná ředitelka portálu Slevomat Marie Havlíčková. Ta nyní po šesti letech odchází na mateřskou dovolenou a v rozhovoru pro INFO.CZ rekapituluje, jak se za dobu jejího působení v čele největšího tuzemského zážitkového a inspiračního portálu měnil vztah Čechů ke slevám. 

Čím to, že právě Češi ze všech okolních národů slyší na slevy nejvíce? 

Myslím si, že příčin je více. Jistě na tom má svůj podíl vytvoření tržní ekonomiky a liberalizace cen v 90. letech. Jako jeden z hlavních faktorů ale vnímám vysokou konkurenci na trhu. V Česku je v rámci střední Evropy nejvíce hypermarketů a supermarketů na hlavu, v rámci Evropy pak nejvíce e-shopů na hlavu. Podíl nákupu ve slevách tak může postupně snížit rozšiřující se trend menších lokálních či specializovaných prodejců.

Boj o stavební zákon: Máme smrtící systém, bez radikálního řezu to nejde, říká Korbel

sinfin.digital