Na všestranném čínském enduru CFMOTO 700MT přes hory, doly a vlaky z Česka do Rumunska (vol. 1)

V odporných předvánočních inverzích není lepšího povyražení než zavzpomínat na jednostopá dobrodružství v těch částech roku, kdy se dalo venku existovat bez zimníku a mlhového světla. Čínské motorky a čtyřkolky značky CFMOTO dávno překonaly předsudky českých zákazníků a už několikátou sezónu po sobě jsou stroje z Hangzhou (Chang-čou) velmi sebejistou dvojkou na českém trhu, čtyřkolky zase dlouhodobou jedničkou.

K bezkonkurenčním cenám se časem přidala i všestranná kvalita a design světové úrovně, což platí i o jedné z nejuniverzálnějších motorek, jaké můžete koupit. 

Model 700MT mi dělal společnost na zářijové cestě po vlastní ose do rumunských Karpat. V prvním díle Auto Moto Borski z této cesty se zaměříme především na technickou stránku věci.

Není Čína jako Čína, říká šéf druhé nejprodávanější značky motorek u nás. Jezdí na ní i český prezident

Jawa 500 OHC: Služební motorka bratří Mašínů jezdí i dneska jako vítr

Škoda 110 R je kultovní auto do vitríny, ježdění za trest, ale její cena je enormní

sinfin.digital