Je krásné být ženou, to zrcadlím i ve své značce. Do podnikání je nejlepší skočit po hlavě, říká Štěrbová

Ještě během studia pracovala jako komerční návrhářka, ale záhy si Veronika Štěrbová uvědomila, že toto prostředí není pro ni a tak se ihned po škole vrhla na podnikání a založila vlastní módní značku Sophistic by Veronika. „V podnikání pro mě platí skoč do toho po hlavě a plavej. Ze začátku jsem brala i zakázky, které jsem nikdy předtím nedělala a byly nad mé tehdejší kompetence. Bylo to místy stresující, ale přesto bych všem doporučila sebrat odvahu, nebát se a jít do toho,“ říká Štěrbová.

V pouhých pětadvaceti letech s padesáti tisíci v kapse založila Veronika Štěrbová vlastní módní značku Sophistic by Veronika. A jak přiznává v nové epizodě podcastu Podnikatelka, začátky byly složité. „Musíte mít sebedůvěru a umět překračovat vlastní komfortní zónu. Kolik energie do podnikání dáte, tolik se vám vrátí,“ radí začínajícím podnikatelkám a podnikatelům Štěrbová. „Moje životní motto, že je krásné být ženou, se snažím vtělovat i do své značky. Klientky učím oblékat se nadčasově a udržitelně. Tak, aby ráno nemusely stát před skříní a dlouze přemýšlet, co si vezmou na sebe. Princip je takový, že je to hodně o stylingu a umět si vystačit i s méně kousky,“ popisuje svou podnikatelskou filosofii Štěrbová.

Proč za perfektní řešení, jak vybalancovat práci a život, považuje Štěrbová pořízení si dětí? A jak společenská situace včetně koronavirové pandemie ovlivnila módní trendy? Poslechněte si celý podcast.

Dětský pokoj by měl plnit přání rodičů i sny dětí. Dobře navržený ušetří čas i starosti, říká Richtrová

SDÍLET
sinfin.digital