Česká televize v tichosti využívá influencery. Brání ji před „džihádem“ z Hradu

Veřejnoprávní Česká televize využívá influencery a ambasadory, kteří ji mají bránit proti dehonestujícím výrokům a výpadům politiků a dalších osobností veřejného života. Mezi ty šéf komunikace ČT Vít Kolář řadí konkrétně třeba prezidenta Miloše Zemana, respektive jeho mluvčího Jiřího Ovčáčka. Kolář o tom promluvil na konferenci o důvěryhodnosti značek.

 

Důvěryhodnost veřejnoprávní České televize je sice dlouhodobě jedna z nejvyšších v české mediální krajině, ale v posledních letech mírně klesá. Podle údajů, které na páteční konferenci o důvěryhodnosti brandů nazvané Důvěrismus prezentoval ředitel korporátních vztahů a komunikace České televize Vít Kolář, počet lidí souhlasících s výrokem, že ČT je důvěryhodná, klesnul mezi lety 2014 a 2019 o více než pětinu. „A to je číslo, kterým už se pochopitelně musíme zabývat. Trend poklesu důvěryhodnosti sice zažívají i světové veřejnoprávní instituce, například BBC, takže částečně jde o světový trend, ale podle nás k tomu přispívají i domácí faktory,“ uvedl během své prezentace na konferenci Kolář.

Msta za zavražděného kolegu v Afghánistánu? Žalobce zrušil stíhání čtyř armádních důstojníků

Zbytek textu je pro předplatitele
sinfin.digital