Pochopili jsme, že náš kmen je alfou a omegou všeho, co nás čeká. Cílíme na vyšší desítky tisíc předplatitelů, odhaluje Veselovský

Po devíti letech, kdy televize DVTV dodávala obsah mediálnímu domu Economia, se cesty obou institucí rozcházejí. Zatímco vydavatelství Zdeňka Bakaly staví vlastní tým pro videoobsah, DVTV bude nadále fungovat samostatně. Podle Martina Veselovského, moderátora a spolumajitele DVTV, má projekt velké plány – od návratu na televizní obrazovky přes strmý růst předplatitelů až po vydávání dvou časopisů. V rozhovoru pro INFO.CZ Martin Veselovský hovoří i o tom, jak vnímá prezidentskou kampaň, jak se ho dotýká obecný pokles důvěry v média anebo co si myslí o vlivu sociálních sítí.

Proč se loni nepodařilo prodloužit smlouvu mezi DVTV a vydavatelstvím Economia?

Jednání probíhala – dokonce zabrala většinu první poloviny loňského roku a byla tedy docela dlouhá a „výživná“. To, čeho se nám však nepodařilo dosáhnout, byl soulad týkající se několika klíčových oblastí: kvantity publikovaného materiálu, práce s paywallem, anebo toho, jak s rozhovory dále pracovat. Nakonec jsme po pěti měsících došli k tomu, že očekávání obou stran jsou zkrátka příliš rozdílná.

V minulosti jste smlouvu dvakrát prodloužili. Čím to, že se teď ta očekávání tak výrazně proměnila?

Za DVTV ta největší změna proběhla přibližně v polovině roku 2020, tedy pro našem druhém crowdfundingu. Tehdy jsme získali základ našeho vlastního předplatitelského kmene a zjistili jsme, že abychom dokázali uspokojovat potřeby našich předplatitelů, tak potřebujeme s naším obsahem nakládat jinak, než jsme to do té doby dělali.

Svébytněji?

Výrazně svébytněji. Bylo nám jasné, že musíme používat mnohem větší množství platforem a být flexibilnější, zároveň jsme si uvědomili, že předplatitelský kmen je alfou a omegou toho, co nás v budoucnosti čeká.

Zbytek textu je pro předplatitele
dále se dočtete:
  • Na jakou strategii DVTV nyní sází?
  • Jak bude zacházet se zpoplatněným obsahem?
  • Kolik má DVTV aktuálně předplatitelů?
  • A jak Veselovský vnímá prezidentskou kampaň nebo revoluci na mediálním trhu?
sinfin.digital